igjen, etter kaffe hos K.

og deling av en porsjonspizza nå i kveld.

Folksomt; så det surrer i ørene. Godt at kuren er over. Yee-haa 😊

 

Ta godt vare ^^

og fiskegrateng, ble det.

Ikke hjemmelaget, på grunn av en misforståelse.

“Skal taco skrives med k?” spør de nå. I Dagsrevyen. Spør de meg, så… veit ikke, jeg. Enn så lenge.

 

Ta godt vare ^^

og det ble en liten porsjon.

Tidlig hjemme.

Ferdig med kuren nå i efta.

 

Ta godt vare ^^

med gulost og grovbrød med italiensk salat; åh, hjelpes!

Seint i morgen ettermiddag er kuren over. Puh.

Satser på at jeg kommer mye sterkere tilbake.

 

Ta godt vare ^^

tar jo effektivt knekken på alt av bakterier i mage og tarm. Og skiller ikke mellom gode og dårlige sådanne.

Probiotika (melkesyrebakterier) må til.

 

Ta godt vare ^^

ble det.

Asparges på glass er et hån mot frisk/ fersk sådan. Men det går an. Til nød.

Tenkte å fordype meg i slektsgransking et par timer. Om jeg orker.

Ser fram til Spillet på TV2 i kveld!

 

Ha en fin dag videre, og ta godt vare, ‘a ^^

 

ikke stort mer å si…

Elg-karbonader og et par latte.

Hjemme igjen før kl. 17.

Slektsgransking.

Dårlig form av høy dose antibiotika 🙄

Deilig regn og ufyselig vind.

 

Ta godt vare ^^

når jeg først har fått los, når det gjelder slektsgransking 😊

I går fikk jeg noen opplysninger om ett av besteforeldreparene til en god venn av Hubbo.

Mange timer seinere, så ~ har jeg mer enn 50 personer på blokka (les: i hans slektstre). Primærkilder o.a. er lagret.

Har lett og sett i Buskerud og (tidligere) Hedmark. Og i Oslo.

Tror han kommer til å bli både glad og overraska, gitt 😉

Har du kartlagt slekta di?

 

Ta godt vare c”,)

for maks 5 minutter siden.

Hubbo har allerede rukket å ordne en kopp te til hver av oss.

Måtte til legen.

Etter bråstart med 2 kapsler Dicloxacillin (antibiotika) så orka jeg ikke tanken på middag. Smørbrød med eggerøre og laks. Yum.

Kaffe hos K. Delte en porsjonspizza på hjemveien.

 

Ta godt vare ^^